lauantai 4. kesäkuuta 2011

Hei taas! :)

Jjuu, siis tänää oli se kauan odotettu kevätjuhla :D Sain stipendin siitä hyvästä, että olen kuulemma kannustava ihminen ja kaikkien kaveri :) Oli aika kiva kevätjuhla, saatii Huttujuttu (Huttujuttu on siis meijän koulun lehden nimi) ja ikävä kyllä saatii myös todistukset. Mun oma ei ollu ihan sellanen ku oletin... :S "Ei tollasilla numeroilla Viikkiin päästä" on mun siskot ja äiti sanonu mulle koko ajan. Okei, ei nyt IHAN koko aikaa. No mut kumminki, mä en ymmärrä miks ne olettaa mun hakevan Viikkiin. Ja sitäpaitsi mä meen vast kasille nii noi numerot ei viel vaikuta päättärin keskiarvoon (eihän?) Ja mulla on onneks vielä aikaa parantaa numeroitani :D Mutta muuten tänää on ollu oikein hyvä päivä :) Hooh, mua väsyttää (heräsin jo 6.30 ku joku idiootti herätti mut tuntii liian aikasin) Tästä kesästä tulee siis tosi mielenkiintonen (sarkastisesti) koska oon vaa kotona ja mökillä... :D Ja vielä mielenkiintosempi tulee, ku kaikki kaverit pääsee jollekki leireille ja sillee, että jes! No mutta kumminkin, oikein hyvää kesää kaikille ;)

Terveisin MusicLover omgwth xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti