sunnuntai 30. joulukuuta 2012

2012 - kooste

1. Tammikuu

No joo, tammikuussa ei ihmeempiä tullut ainakaan mun muistaakseni tehtyä. Riitelin silloisen parhaan ystäväni kanssa tosi paljon ja tälleen. Yritin alottaa uuden pitkän tarinann kirjottamista, mutta ei siitä sitte mitää tullu. Nii, ja tosiaan tammikuussahan mä alotin kitaratunnit. Olin niin ylpee ittestäni ku osasin soittaa samaan aikaan vaan yhtä kieltä. xD


2. Helmikuu

Helmikuussa matkustin vanhempieni kanssa Roomaan. Siellä oli söpöjä autoja, hienoja nähtävyyksiä, ja hyvää ruokaa. Kitaratunnit jatkui ihan normaalisti, eikä koulumenestuskään ottanu kohentuakseen, vaikka niin oli ollu tarkotus. Riitelin taas silloisen parhaan ystäväni kanssa, eikä se meinnannu uskoo, etten enää halua olla sen ystävä. Partiossa mun ROK (ryhmänohjaajakoulutus) alkoi. Silloin oli myös mun eka riparitapaaminen hihhihhii.


3. Maaliskuu

Ihan ekana mulle tulee vuoden -12 maaliskuusta mieleen se päivä ku mun känny varastettiin. Se nimittäin oli eka kerta ku mulle tapahtu mitää tollasta, jollei lasketa mukaan sitä ku ekal luokal mun tamagotchi varastettiin mutta palautettiin mulle kuitenki takas. Se oli liikkatunnin jälkeen, meillä oli ollu liikassa kuntotansseja (ehkä tän takii vihaan kunttanssei aina vaan entistä enemmän?). Koulumenestys ei vieläkään ottanu noustakseen, vaikka yritys olikin kova. Muistan myös ROK:in teoriaviikonlopun Vuorilahden kurssikeskuksessa. Silloin oli tosi kivaa koska Vartiovuoren vuosiluokka -97 ja sitä vanhemmat. :D Maastoviikonloppu oli myös iha jees, vaikka tulinki siellä melkee kipeeks. Nii, ja maaliskuussa pääsin viimeinkin eroon tästä "parhaasta ystävästä". Alotin taas uuden pitkän tarinan kirjottamisen, tällä kertaa onnistuneimmin tuloksin.


4. Huhutikuu

Huhtikuussakaan ei ainakaan mun muistaakseni ollu mitää niin "jännää". Aloin hankkimaan uusia,OIKEITA kavereita, ja koulumenestys alkoi vähitellen taas kohoamaan, viimeinkin. Muuta mä en sitte oikeestaan huhtikuusta muistakkaan?


5. Toukokuu

Koulumenestys koheni, ja ystävyyssuhteet parani. Silloin myös sain toisen pitkän tarinani valmiiks. Siitä tuli noin 60 sivuu pitkä (hohhoo ei tää edes oo mun pisin, uusin keskeneränen on joku 80 sivuu ja siit puuttuu ainaki 30 sivuu viel). Ja mitä muuta toukokuusta? Riparitapaamisia oli useesti viikossa, ja sitte oli vielä harjotusvaellus Korpirauhassa, koska vaellusripari... Jeejee :D


6. Kesäkuu

Voi sitä ihanuutta kun koulut loppui <3 Kesäkuun ekana lauantaina oli mun siskon ylppärit. Kesäkuun kolme ekaa viikkoo olin vaa koton tekemättä varsinaisesti yhtään mitään, kävin kitaratunneilla jne. kuuntelin musiikkia täysillä. Sit kesäkuun vikal viikol lähin mökille porukoiden kanssa juhannukseen viettoon, jeejee. :)


7. Heinäkuu

Kaks ekaa viikkoo olin mökil, ja siitä seuraava viikko ripariin valmistautumista. Kyllä, pummilla on kiva matkustaa viikkoa ennen kuin täyttää viistoista. Ja sitte ripari, ehkä parhaat 10 päivää mitä voi vaan olla <3 Sanottaisko vaikka kirjaimellisesti alas on helppo juosta mutta ylös vähä vaikeempi kiivetä. xD On kyllä paljon näitä "tuli testattuu riparil" juttui, esim. se et on TOSI luksust päästä suihkuun ku on viis päivää ollu jossai pusikos tai sit se ku pääsee kunnon sisävessaan :D


8. Elokuu

Elokuu alko mun konfiksellani. Se oliki sitte viimenen kerta sillä porukalla :'( Toki oon osaa niist tyypeist nähny konfiksen jälkeenki, mutta ei se oo yhtää sama juttu :( Mutta sitte oli taas partiota ja koulu alkoi. :) Muistan vielä sen päivän, ku just päivä ennen koulunalkua käytiin kaverin kanssa Itiksessä <3 Sitte alkoi koulu, ja alkotin johtaa partiossa 10-vuotiaiden ryhmää yhessä kahen kaverin kanssa.


9. Syyskuu

Koulu oli päässy kivasti vauhtiin, kavereiden kanssa oli kivaa jne. Vähä myöski tuli metsäiltyy lasten kanssa, ihan perussettiä siis koko kuukaus. Ei kai mitää kummempia silloin. :)


10. Lokakuu

Lokakuussa oli TET-jakso <3 Olin siis Vartiokylän ala-asteella TETissä, ja oli kyllä just parasta ku se on mun oma vanha ala-aste. Päätin jo joskus vitosluokkalaisena, että tänne ala-asteelle mäki haluun TETiin ku pari tuttuu oli sillon TETissä siellä. Lokakuussa tuli Helsinkiin myös ensilumi. <3


11. Marraskuu

Hetkinen, mitä ihmettä mä tein marraskuussa? Yritin panostaa taas kouluun vaihteeks, pidin hauskaa kavereiden kanssa, tein partiota ja kävin kitaratunneil niinku missä tahansa muussa kuussa. Eli ei taaskaan mitään ihmeempiä.


12. JOULUKUU <3

Joulukuussa oli siis ekana itsenäisyyspäivä ja myyjäiset siis. Mutta koulun itsenäisyysjuhlassa mä nostin lippua yhen luokkakaverin kanssa ku koko koulu lauloi Lippulaulua. Luokkakaverista en tiie, mutta mulle se oli ainaki tosi iso kunnia tulla kouluun luvan kanssa partioasussa ja nostaa lippu meijän reksin vikassa koulun itsenäisyysjuhlassa (reksi siis jäi eläkkelle nyt jouluna). Itsenäisyyspäivän jumalanpalveliksessa olin luppuairueena ja myyjäisissä jaoin arpajaispalkintoja. Sit suraavaks tuliki mun ja kavereitten aika viettää meijän pikkujouluja <3 Sit tuliki jo jouluaatto. VAIKKA joulussahan lahjat EI ole se tärkein asia, niin niitäkin sain aika mukavasti (TV, PS3, DVD:itä ja kaikkea muuta kivaa & hyvää) :) Ja uudenvuoden aatto onkin sitten jo huomenna :)

ONNELLISTA UUTTAVUOTTA KAIKILLE <3333333333333

- Hanna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti