tiistai 18. joulukuuta 2012

30 asiaa minusta (ja mähän en ollu narsisti?? :D )

Höhhöö nyt mulla on oma netti omassa koneessa, viimeinkin <3 Sen kunniaks ajattelin tehä tällasen 30 asiaa minusta - postauksen, joten tässä tulee

1. Olen 15v tyttö Itä-Helsingistä
2. En vois kuvitellakkaan eläväni ilman tota maailman parasta kaveriporukkaa <3
3. Olen 187cm pitkä (eei, en tiennytkään olevani pitkä)
4. Rakastan musiikin kuuntelua, suosikkimusiikkiani ovat mm. Avril Lavigne, Alphaville, PMMP, Dingo, Nena ja kaikennäköset randomit
5. Harrastan partiota ensimmäiseltä luokalta saakka ja kitaran soittoa kahdeksannelta luokalta lähtien
6. Lempivuodenaikani on talvi
7. Pidän tarinoiden kirjoittamisesta
8. Minulla on vanhempien lisäksi kaksi isosiskoa
9. Yläasteeni on ollut todella tapahtumarikasta aikaa, vaikken olekaan aina kaikesta tänne ehtinyt / jaksanut / viitsinyt kertoakaan
10. Itken aika helposti, mikä häiritsee minua itseäni
11. Vaikka tekisin jotakin noloa / häpeällistä, en kuitenkaan useinkaan häpeä itseäni
12. Koulussa lempiaineeni on kuvis. Pidin ennen myös musiikista, mutta enää minulla ei ole musiikkia koska en saanut sitä valinnaisaineekseni
13. Aina ei ehdi ajattelemaan ennen kuin jo toimii
14. Illalla kello kymmenen aikoihin on jotain niin parasta kävellä autioilla kaduilla tai matkustaa täysin typötyhjässä bussissa
15. Mielestäni muotokuvien piirtäminen on hauskaa vaikken ole siinä ehkä maailman paras
16. Tykkään myös laulujen kirjoittamisesta. Toivoisin vain, että sille löytyisi yhtä paljon aikaa kuin aiemmin
17. Olen nyt ensimmäistä vuotta isoskoulutuksessa
18. Tykkään käyttää paljon hymiöitä :)
19. Nyt juuri en osaa sanoa, mitä minä pelkään. Ehkä sitä, että ystävilleni sattuisi jotakin ja menettäisin heidät
20. Joskus annan ihmisille ehkä turhan helposti anteeksi
21. En takerru menneisyyteeni, vaan katson tulevaan mielummin
22. Minulla on kumma tapa ostaa Remix- ja Tutti Frutti Ocean Mix-karkkeja aina samalla kun ostan uusimman Demin.
23. En ikävä kyllä omista vielä kovinkaan isoa vaatekaappia, mutta tilanne muuttuu heti kun mahdollista
24. Nukkuminen on totaalista ajanhukkaa
25. Kärsin aina aamuisin väsymyksestä (niin mistähän johtuu?)
26. Huoneessani vallitsee hallittu kaaos
27. Joskus unohdan, etten olekaan kukaan omien tarinoiden henkilöistä :D
28. Minulle ei kannata puhua silloin kun olen kyrpiintynyt sekä itseeni että muihin, jollei halua kuunnella minun täysin turhia angsti- ja kiukunpurkauksia
29. Lempielokuvani ovat Paluu Tulevaisuuteen - trilogia. Välillä haluaisin vain käyttää DeLoreania missä on voimavirtakondensaattori, ja mennä sillä menneisyyteen.
30. Mutta toisaalta olen todella onnellinen, etten enää ole niin kuin aikaisemmin, vaan olen kasvanut henkisesti vuoden sisällä ainakin omasta mielestäni paljon.

JA HÄHHÄÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ  HAASTAN TEIDÄT KAIKKI JOTKA TÄMÄN LUKIVAT TÄNNE ASTI TEKEMÄÄN TÄMÄN MYÖS OMAAN BLOGIINSA, KOSKA OLEN TÄNÄÄN TOSI JULMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

See ya!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti