lauantai 26. tammikuuta 2013

Vaikeita valintoja, pohdintaa ja turhaa valitusta :D

Terve taas!

Kylläpäs aika meneeki taas tosi nopeesti, kohtahan on jo vuoden eka kuukausi mennyt! Hehe, kohta varmaan huomataan jo olevamme hiihtolomalla, pääsiäislomalla ja sitte onkin jo kesäloma.

Mulla on pienoinen kriisi meneillään; ens kuussa on yhteishaku, enkä osaa päättää mihin hakisin. Tai siis tiien jo että haen neljäntenä Alppilaan ja viidentenä Itikseen. Mutta en osaa päättää hakisinko ykkösenä Viikkiin, Torkkelin multimedialinjalle vai Herttoniemeen. Kaikki noista kolmesta olis sellasia, mihin mä ihan oikeesti haluisin, muttakun vaan yksi niistä voi olla ykkösenä... Kenelläkään täällä yhtäkään ideaa??????? Muuten kouluun kuuluu pelkästään hyvää, pistarit yms. on menny paremmin ku varmaa ikinä viime syksynä mulla on menny. :D Tai no joo, tänä vuon oon osallistunu vaan yhtee liikkatuntiin, ku yks päivä nukuin vahingos koulupäiväni yli ja yhel kerral tuli heti tunnin alus huono olo kun en ehtiny syömää aamupalaa (meillä on siis liikkaa heti aamul kaks ekaa tuntii). OKEI JOO MITÄ MÄ SELITÄN TÄÄL JOSTAI MUN LIIKKATUNNEIST KU KETÄÄ EI KUITENKAA GINOSTA??!! joo. moi.

Mulla oli viime maanantaina mun eka työhaastattelu. Tai no joo, jos nyt isoshaastattelua voi työhaastatteluks edes kutsua... Okei, ihan sama mikä se oli mutta siis pääpointtihan siis on se, että mulla oli mun isoshaastattelu, jonka perusteella katotaan josko mä pääsisin ens kesän jollekki Helsingin Mikaelin seurakunnan riparille isoseks. Mun omasta mielestä se meni jopa ihan hyvin, nyt ei enää auta kun toivoa vaan parasta tän suhteen. :D

Mutta muuten mulla on menny ihan kivasti. Vähä vaa harmittaa kun ei tässä koneessa ole MIcrosoft Wordia, kun ei se ilmanen kuukauden kokeiluversio tässä koneessa toiminukkaan. Myös Windows Movie Makerin tai jonku paremman videonteko / animointiohjelman puute on tosi kökkö juttu. Mutta pitää kai hankkia noi jostain vielä... :D

Mutta juu ei mulla kai sitte muuta tänään, myöhemmin kerron teille lisää elämästäni sitte jos / kun tulee jotai oikeeta kerrottavaa :)

Kuulemiin taas kaikki! (;

- Hanna :)

http://www.youtube.com/watch?v=aC7uEZwKd0I
http://www.youtube.com/watch?v=1uN38YMwD7Q
http://www.youtube.com/watch?v=OHTpKMEKiTE
http://www.youtube.com/watch?v=REzWc2yqxAc

ps. siin teille Alphavillee, ollut jo ties kuinka monen vuoden ajan rakkaus <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti