torstai 21. helmikuuta 2013

Kun en saa sua kiinni aina pelkään vaan sun satuttavan itseäsi uudestaan enkä voi auttaa

https://www.youtube.com/watch?v=yoBGC8E8Kcg

Jotenki tää kappale vaan kuvaa sitä mitä mun mielessä on viimeset ööh pitkän ajan liikkunu. Älkää ihmeessä kysykö miks, ihmiset ei varmaa tykkäis paljastaisin jotain juttuja täällä koko maailmalle, mutta sanonpahan vaan että jotenki nää sanotukset vaa sopii omaan elämään just nyt. Mutta ei siitä sen enempää, mulla on muutakin kerrottavaa, tosin varotan, oon vähä väsyny ja kello on siis 4:40 aamulla, älkää siis ihmetelkö tänkin päivityksen tasokkuutta ja selkeyttä. <3

Niin ja sori taas tää pitkä tauko, muttakun mun elämässä ei oikeesti tapahu mitää mist haluisin juurikaan täällä blogissa puhua. Mutta voisinpas nyt kertoo edes jotain kun kerran jo alotinkin, hehhee. :D

Tulin siis tänään (tai eilen tai ihan miten vaan) kotiin takas Prahasta. Lähettiin sinne siis viime lauantaina, oltiin siis neljä kokonaist päivää + matkoihin menevät päivät. Käytiin kattoo mm. Prahan linnaa, kommunistimuseota, luukirkkoa ja monia muita mielenkiintosia nähtävyyksiä (kuten jo aiemmin sanoin, olen väsynyt ja menen varmaan kohta nukkumaan, joten voin myöhemmin kertoa lisää tarkemmin jos muistan, nyt en vaa jaksa, sori oon iha kauhee ihminen tiien sen ei tartte kertoo sitä mulle erikseen eiku?). Ruoka oli kanssa hyvää, vaikka lievästi sanottuna ERITTÄIN lihapitoista, kasviksia ei juurikaan koko kaupungissa missään ravintolassa näkynyt. :D Kuvia en ainakaan vielä voi lisätä, kun ei niitä vielä konella ole. :(

Apuuva, ens viikolla on jo yhteishaun aika, huihui. Mulla ei vieläkään oo hajuakaan että mihin kaikkiin paikkoihin aion hakea. :D Tiien vaan, että haluun lukioon, amis tai kaksoistutkinto ei tule kuuloonkaan mulle. Ykkösen haen Viikkiin ja kakkosen Herykkiin ja viidentenä Itikseen, mutta mihin kolmosena ja nelosena, any ideas here? Haen kuitenki viiteen paikkaan, että pääsen edes johonkin. :D

Kesäst tulee sit iha paras <3 Ensinnäki, meen heti ekal viikol isoseks Honkalinnaan, mä vannon siit tulee niin kivaa sekä riparilaisille että muille paikallaolijoille. <3 Sit tokaks on tottakai juhannus, oon tod. näk. mökil perheen ja parin perhekaverin kaa. <3 JA SEURAAVALLA VIIKOLLA SIITÄ ON ROCK THE BEACH <3 Wii en malta odottaa kesää, sit tulee viel mun syndet ainaki ja kesäbiletyst kaikkien parhaitten kaa <3 Niin ja VarTy:n kesäleiri tottakai.

Mulla on muuten jotenki tosi iso hinku päästä mun lasten kaa metsään. Metsässä vaan tulee jotenkin semmonen tosi hyvä ja rauhallinen fiilis, kun voi unohtaa hetkeks kaupungin murheet. Ja sitku ollaan siel lasten kanssa niin en vooi vaan juosta jonnekki kivenkoloon pillittämään kun elämä ottaa päähän vaan silloin kun on lasten kanssa niin voi keskittyä vaan siihen että on niitten kanssa ja kattoo niitten perään ja on niille esimerkillinen ja pitää vaan hauskaa. Muutenkin, meijän lasten kanssa on aina niin parasta, vaikka välillä ne meinnaa viedä multa sekä kuulon että hermot. :D <3 Luv ya! <3EIKÄ MIHINKÄÄN NEITEILYKÄMPÄLLE NIITTEN KANSSA; VAAN METSÄÄN, TELTTAAN!!!!!! >:DDDDDDD

Eipä mulla kai sitte muuta, elossa ollaan ainakin vielä toistaseks, katotaan oonko enää tän kahen kuukauden koe-, esitelmä- ja muun kouluhommien mittasen jakson jälkeen :D

Kuullaan taas myöhemmin, älkää musertuko koulupanostuksen yms. kanssa ;)

- Hanna :)

2 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogissa erityisesti siitä, että sun postaukset on pitkiä, ja kerrot asiat perusteellisesti, etkä silleen "oli kiva päivä." (: tykkään kans sun tavastas kirjottaa ja muutenkin tää blogi on tosi hyvä!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jejj kiitos <3 jos kiinnostaa nii lukijaks saa aina liittyy (; <3

      Poista