torstai 30. toukokuuta 2013

Viimeisiä viedään

Viimeisiä viedään Vartiokylän yläasteella. Surullista kyllä, mutta tosiaanki peruskoulua mulla on enää kirkko ja kevätjuhla. Ihan oikeesti, mulle tulee ikävä kaikkea tossa koulusa. Kaikkia niitä ihania ihmisiä siellä, ihan parhaita opettajia ja ylipäätään sitä ihanaa ilmapiiriä siellä. Oikeesti, meijän koulussa on tosi hyvä yhteishenki ainaki mun mielestäni. Vartsikan yläasteesta on tullu mulle ku toinen koti.  

Mun sydämeni tänne jää
Se lähelläsi aina on
Sen tavoitat jos haluat
Vaik' maa ois lauluton
Mun sydämeni tänne jää
Aina asuinpaikalleen
Vaik' itse saan vain viivähtää
Kesäiltaan viimeiseen

Joo moi.

Tänään siis oli ne kuuluisat kevätjuhlaharjotukset, ja tulihan siinäki sitte ihan tippa linssiin. Mutta hyvin meni harjotukset, kattoo sitte että mitä siitä sitte lauantaina tulee... Haha sen näkee sitte :D

Kävin täs eilen kampaajal. Kunnon blondausta ei mun hiuksiin voitu tehä vielä koska liian tummat hiukset, jes. Mutta otin sitte pään täyteen vaaleita raitoja + sivuotsis taas :D Kuvaa tulee sitte ku saan kamerani akun ladatuks ja kuvaa koneelle :D

Ei mulla muuta mutta kuullaan ja jos ei, nii hauskaa kesää sitte vaan kaikille ;)

- Hanna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti