keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Avautuminen

Hei taas, sori tää tooooooooosi pitkä tauko, mutta kun ei vaan ole ollut a. aikaa ja b. mitään intoa kirjotella tänne, mutta täällä taas sitä ollaan näppäimistön äärellä :) Jeejee :)

Mulla on huomenna pääsykoe sinne kuvislukioon. Se ei mua sinäänsä stressaa, ehkä vähän vaa jänskättää ja sillee xD  Teen vaan parhaani, ja se riittää mulle. Jos en pääse sisään nii oonpahan ainaki sitte yrittäny. :D Ah, vielä tammikuussa 2.5.2013 tuntui niin kaukaselta ajatukselta... Mä vaan tässä srupesin kelaamaan, että mihin aika on menny? Vastahan se yläaste alkoi, ja nyt sitä on enää kuukaus jäljellä, mitä pelleilyy tää nyt on, häh? Enään yks kuukaus ton saman 9F-luokan kanssa, enään yks kuukaus samas koulus ton parhaan poruka kanssa, enää 17 kertaa retu suokailu ja retut välkät kaikkien noitten parhaitten kans.

Oikeesti, noista parhaista ihmisistä on tullu mulle ku toinen perhe. En tiie missä olisin ilman niitä, noi ihmiset kuuluu siihen harvojen ja tarkkaan valittujen ihmisten joukkoon, jolle voin kertoo ihan mitä tahansa tietäen saavani niiltä aina tukea. Näitten rakkaiden ihisten ansiosta voin nyt just paremmin ku toooooooooooooooosi pitkään aikaan, kiitos ihmiset että olette olemassa. <3

Jjepp niin jos joku ei tienny nii tänään siis tosiaanki oli vappupäivä, hengattiin ihmisten kans eka stadis ja sitte palattiin takas itään, tarkemmin sanottuna Mellunmäkeen. Siellä sitte hengattiin loppuaika ja joskus about kaheksalta olin sitte kotona. :) Jeejee oli tosi kiva vappu, toivottavasti teil muillaki oli kivaa! <3

Kiiiiiiiiik huomena pääsykoe, pitääki pakata laukku valmiiksi ja mennä ajoissa nukkumaan xD niin kuitenki oon koneel salee viel kaheltatoista, ja en olis edes yllättyny, jos niin kävis. xD Mutta joo, myöhemmin sitte parempaa postausta tiedossa, täytyy vielä henkisesti valmistautua huomiseen koitokseen. xD Eli menempäs tästä nyt valmistautumaan huomiseen, ruuan kanssa, tai sitten ilman xD (?????????????????????????)

Okei, eli siis see you later (much later) :D

Toivottakaa onnee mulle huomiseen! :D

Nähdään taas & hauskaa vappupäivän iltaa vielä kaikille <3

- Hanna :)

Ps. tulipas pitkä lopetus xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti